Sunday, October 9, 2016

Elite Trading Game Online

Elite: Gevaarlike review elite: Gevaarlike is 'n spel oor die ruimte. In dit, jy neem oor die rol van 'n ruimte kaptein in beheer van 'n ruimte skip. Jy het 1000 spasie gelde en al die ruimte om te verken. Sal jy jou fortuin te maak skiet slegte ruimte man Of sal jy kerf uit 'n inkomste skiet ruimte rotse Miskien sal jy rykdom vind in die handel seldsame ruimte goedere. Of miskien sal jy verken die verste dieptes van die ruimte self, die ontdekking van waardevolle en hoogs gesogte inligting oor die onderwerp van wat presies is die ruimte. Elite: Gevaarlike is 'n reuse-Spacey sandbox. Die spel se speelveld sluit die geheel van ons sterrestelsel, elke ster en planeet en nebula en maan dat ons weet, plus miljarde prosedureel gegenereer kinders bo-op. Jy weer vasgebout in die kajuit van die spel se mees basiese Runaround skip, die Sidewinder, en dan effektief links na jou eie lot. Wat jy eers doen, is heeltemal aan jou. Daar is drie vaardighede te rang in: eksplorasie, te bestry en handel, en dus as Elite: Gevaarlike enige doel te praat van, dit is eenvoudig om te floreer in die heelal as die beste wat jy kan binne hierdie parameters. Die simulasie van die ruimte is pragtig realistiese in sommige aspekte en dan onbeskaamd gedrang in ander. Byvoorbeeld, daar is baie ruimte. Elke hemelliggaam in Elite: Gevaarlike is die korrekte fisiese afstand van mekaar, so vlieg uit planeet na die planeet binne 'n stelsel vereis wat teen superluminal spoed vir 'n paar minute per Horde, as jou bestemming groei van ligblou dot-skerm te vul gasreus, of flikkerende ster om brullende bol warm plasma inferno. Reis voel beduidende toe net om iewers neem so lank. Beweeg deur stelsels in Elite: Gevaarlike laat jou effens verstom oor die omvang en skaal van die wêreld se jy weer reis tussen, 'n prestasie wat deur 'n kraak s gehelp saam, kreun sound van ongelooflik Frame Shift dryf en drukking ruimte enjins. Jou ore sal glo dat jy weer in 'n gehawende ou boot wat s breek 'n paar wette van fisika net 'n vrag groente te lewer aan die volgende ster. Visueel ook die getrouheid en detail en handigheid van die mees basiese aksies in Elite: Gevaarlike heeltemal verkoop die idee van die ruimte reis. Dit is pret om rond te vlieg. Fisika neem 'n bietjie van 'n breek wanneer dit kom by hoe skepe gedra in gereelde vlug egter. Ruimte in Elite: Gevaarlike vlieg soos vliegtuie, met behulp van konstante stoot om hulself rondom dryf, en pitching en yawing met vaste draai spoed. 'N joystick, of ten minste 'n analoog stok, is pretty much noodsaaklik. En terwyl jy gelukkig kan rond hang tussen planete by honderde kere die spoed van lig, terwyl hy onder normale aandrywing jy 'n topspoed van slegs 'n paar honderd meter per sekonde, genoeg om Newton spin in sy graf (met 'n volkome rotasie snelheid rond sy lyk s presiese massamiddelpunt, wetende dat die man). Maar hierdie nuuskierig ruimtevlug fisika lei tot veel meer interessant te bestry, die transformasie van lang afstand Chanson gevegte in intieme en intense dogfights waarin jy moet uit-draai en uit-maneuver jou teenstander, cartwheeling en stygende deur die ruimte soos WW2 vegter aces. Jou skip se vermoëns saak soveel meer as een vaartuig ratser as 'n ander kan wees, en die opset wrongwise fisika uiteindelik skep die hoeksteen van Elite: Gevaarlike se mees ontwikkelde loopbaanrigting: aanval en vernietig ander skepe te ontploffings maak in die ruimte. Naas, almal weet Newtoniaanse fisika is vir nerds. Rondom die sterrestelsel en gesaai regdeur die verskillende sterre stelsels is 'n handvol van die verskillende soorte van ruimte stasie. Dit is hier waar jy bulletin boards dat 'n aantal van verskillende soorte missie te genereer. Dit wissel van die eenvoudige, soos die lewering van 'n bedrag van vrag na 'n bestemming, na die meer gevaarlike en betrokke, soos jag af 'n NPC in die ruimte met behulp van hul laaste bekende plek. By vrylating, daar sondaars t baie van hierdie missies te vinde. Jy sal sien dat hulle herhaal uit die staanspoor met 'n paar van die woorde omgeruil. En sonder uitsondering, terwyl op pad na 'n missie objektiewe uit te voer, sal jy teëkom 'n NPC wat sal stel 'n alternatiewe uitkoms. Red die vrag na 'n ander plek vir 'n groter beloning. Bel af jou jag in ruil vir 'n kleiner uitbetaling. Jy sien gou al die prosedureel gegenereer snare op hierdie ruimte boog. Dit is nie te sê dat die aanvaarding en voltooiing van hierdie missies isn t lonend. Vroeg in die spel, die slyp om genoeg krediete toeval op te gradeer vanaf jou basiese Sidewinder is absoluut oortuigend. Die aankoop van jou eerste nuwe skip en rondkyk sy roman en blink binneland is opwindend, as die hele nuwe enjin is hoor geluide die ding maak. Intussen het die verhoging van jou vrag ruimte om meer dinge te sleep voel soos die moeite werd vordering om 'n verhandeling brained vlieënier, en om meer gewere op sal enige speler gelukkiger voel ook. Die stadige lus van die redding en opgradering van jou skip is 'n aangename een. Vordering plato na 'n paar dosyn ure egter en afhangende van jou styl van speel Elite: Gevaarlike kan omtrent so vervelig as sleep vrag tussen rotse in die ruimte moet tereg wees geword. Dit maak nie saak watter een van die lewensvatbare beroepsrigtings wat jy kies - handel, mynbou, verkenning, skiet goeie ouens, skiet slegte ouens - hulle nouliks verander of ontwikkel as jy 'n beter toe te rus jouself om dit uit te voer. Jy sal in die aanvaarding van dieselfde missies in 'n groter of meer-geweer bedorven skip en verdien dieselfde krediete met meer nulle op die ou end. Selfs eksplorasie opbrengste afnemende opbrengs as wat jy uit Hyper daal weer en weer na dieselfde handvol ster tipes rus in 'n effens ander opset om die mense wat jy net agter gelaat vind. Na 'n ruk jy nie meer voel jy weer dwars deur die leemte soos 'n interstellêre Francis Drake, eerder dat jy in 'n sonnestelsel wat s gestel te skuif weer vas. Al hierdie herhaling en slyp as jy fling jouself deur die ruimte gestippel of deur (in die meer gevaarlike stelsels ten minste) ontmoetings met seerowers, asook die vreemde ewekansige ongeïdentifiseerde sein bron gevind hang in die ruimte. Maar selfs hierdie begin herhaal, die onthulling van hulle net al ooit 'n handjie vol geskryf soorte ontmoeting wees. Soms sal jy 'n handelaar te vind, ander kere is dit sal ewekansige vrag, of 'n NPC skepe onverklaarbaar pootling oor in die middel van nêrens wees. En om te kom op hierdie ewekansige seine neem soveel kosbare tyd, dikwels heel minute van net wys jou kruis op die sein en sit op die remme. Ver, ver te veel van die Elite: Gevaarlike ervaring behels staar na 'n bestemming soos dit nader met seer traagheid. En te veel behels die ontdekking jy vyf vermors jou tyd om dit te doen. Te min is jy beloon vir die neem van hierdie ompaaie, en te dikwels is die grootste beloning in Elite: Gevaarlike eenvoudig dat die spel hasn t gemors jou tyd nie meer as dit nodig is om. Daar is ook ander stelsels en stel stukke hier is, en koop ene. Gevegte wat dekades van individuele NPCs en kapitaal skepe is skouspelagtige om te aanskou, en die geveg AI in hierdie situasies is slim genoeg om te verhoed dat hei op julle onregverdig. Jy kan uitsonder die vyand skepe jy weet wat jy kan hanteer en pak die ouens, vermy die groter slegte dinge met die vreesaanjaend gewere tot 'n mate. Bestry is absoluut waar Elite: Gevaarlike skyn, en dit is in bewapen jou skip met 'n nuwe gewere en missiele en shootybangs dat die meeste spelers die mees lonende en konsekwent vooruitgang sal vind. Deur 'n geveg wat jy sal ook sien die faksie stelsel op sy mees relevante. In kommunale stukkies jy weer gevra word om 'n span te kies, met elke klein oorwinning oor 'n teenstander wip die balans van mag een of ander manier. Oënskynlik hierdie (saam met wie jy kies om handel te dryf vir en verkoop aan) magte sommige van die speler gedryf, ontluikende gedoentes in Elite: Gevaarlike, maar tot dusver is dit is 'n oënskynlik subtiele effek wat 'n impak bietjie op jou aktiwiteite. Alhoewel nou amptelik vrygestel, Elite: Gevaarlike voel steeds half-gebak in vele opsigte. Dit is multispeler net, al is dit nie die vermoë om saamspan en hou saam, om skatte te deel, of selfs om geld te stuur. In plaas van die voordele van online is grootliks beperk tot die Sosiale oë van 'n ander speler wat in die kant van 'n ruimte stasie. Frontier steeds hawe t bygevoeg al die beplande skepe nie, al is die vyftien wat tans hier is weelderig gedetailleerde dinge wat kom uit hulle individueel vasgenael kajuit panele om die unieke klappende van hul klein stuwers. En wat beplan eienskappe soos planetêre landings, wel, wat dalk 'n rukkie kom. As die ontwikkelaar kan voortgaan opdatering op die tempo Hulle het daarin geslaag aanloop tot egter van stapel te stuur, Elite: sal gevaarlik wees omskep in 'n jaar se tyd. Maar hulle sal 'n groot taak om persoonlikheid en die mensdom om hul heelal. Jy weet hoe in die Pixar film Motors, is daar geboue en stede en paaie, maar geen mens Wel, dink dit nie, maar met minder motors en die motor Don t praat, en die motors kyk hartseer, en dit is altyd donker. Dit is hoe eensaam Elite: Gevaarlike voel op die oomblik. Maar dit is 'n pragtige, en die baie eenvoudige vreugde van vlieg daardeur kan t ontken word nie, en moet waarskynlik ervaar deur almal. En die spel se klank ontwerp alleen moet verantwoordelik gehou word as 'n industrie standaard vir enige ander ontwikkelaars hoop om 'n speler se bewussyn lasso soos 'n groot sexy klank cowboy. Dit is die beste klinkende spel wat ooit was. Elite: Gevaarlike is 'n pragtige arcade ervaring, ingeprop in 'n leë sterrestelsel, een so groot en sterk dat dit jou kan mislei om te dink daar is meer om te sien en te doen as daar werklik is. Jy sal waarskynlik lief dit in elk geval. 7/10 die grondbeginsels van die spel is nog steeds gebreek. hulle selfs vandag nog werk, maar óf didnt vrygestel of kon nie die enkele kwessies wat veroorsaak dat die grootste speelbaarheid kwessie vir die spelers op te los. Reputasie is steeds gebreek veroorsaak NPC om jou aan te val vir geen rede en verlaat jy vasgevang in 'n paar stasies. Ek gee op die spel mors jou tyd op dit. Elite is regtig die klassieke rip off of vrystelling van 'n spel nie eens naastenby klaar. Die toekoms van die spel is in 'n ernstige twyfel in die gemoed van baie van sy ondersteuners en kopers. Die oorsaak is die finansiële omstandighede teister die uitgewer, David Braben se Frontier Developments. Die maatskappy het onlangs berig 'n 1,7 m duik in die rooi iii. co. uk/stockmarketwire/190309/frontier-developments-red-revenues-fall en ontdek David Braben het nie die Elite regte hy voorheen d beweer besit, noodsaak 'n noodgeval aankoop van die regte wat die maatskappy se beleggers kos 5m vg247 / 2014/04/17 / grens-kopies-elite-regte-van-dit-firma-Braben-tot-verkoopprys-1-6-miljoen-aandele-in-maatskappy. Op die oomblik, Kaart 2014, die spel was speelbaar op die regte pad en DRM-free, soos belowe om die eerste ronde van beleggers - die Kickstarter ondersteuners wat die hele ontwikkeling koste van 1,5 m het befonds. Die op die regte pad en DRM-gratis weergawe het gespeel en getoets vir baie maande deur vroeë toegang ondersteuners. Rondom Julie vanjaar, in die gesig staar ernstige finansiële druk dwing 'n behoefte om te wys aan aandeelhouers 'n baie hupstoot inkomste projeksie vir die spel, David Braben gekanselleer die regte pad weergawe van die spel en verhuis na 'n geheel en al aanlyn model ondersteun uitgebreide post-aankoop monetization. Spelers is wat nodig is om 'n EGLO stem laat in die spel advertensies, betaal-vir inhoud en 'n maandelikse subskripsiefooi store. elitedangerous / ED-EGLO /. DRM is bygevoeg en modding verbied. Die maatskappy onmiddellik begin skep van inkomste van die inhoud deur die verkoop van mods soos werksgeleenthede verf reddit / r / EliteDangerous / kommentaar / 2hsps9 / het jy enige nuwe werkgeleenthede verf gekoop vir jou /. Dit het ook aangekondig dat 'n nuwe uitgawe van die spel - die huursoldaat Edition - as beskikbaar vir nou te koop en vir baie maande geneem betaling maar versuim het om te skip. Die maatskappy het aangekondig dat die vrylating datum Desember 2014 sou wees - die jongste datum waarop die vorige verbintenis met van stapel te stuur in 2014, en nege maande laat deur die oorspronklike release teiken van Match 2014. Spelers gewag met gretig antipiation vir die dinamiese ontwikkelende sterrestelsel en ontvou epiese verhaal belowe deur David Braben maar afwesig is van die vroeë toegang weergawes. Die spel begin met 'n week gelede, in 'n hoogs onvoltooide en ingeluister staat. Die beloofde ontvou epiese verhaal was heeltemal afwesig. Frontier aan die lig gebring dat hierdie inhoud is nog 'n integrale deel van die kreatiewe visie en sal later bygevoeg word deur updates vir die bediener-kode. Die versuim om die regte pad en DRM-free spel gerugsteun deur Kickstarter verskaf het die maatskappy aanspreeklik in die KS ondersteuners terug te betaal. David Braben valslik verklaar dat die ondersteuners nie geregtig was om terugbetaling gameplanet au / PC / nuus / g546e670f68c7d / Elite-gevaarlike-af-af-val-terugbetalings-aangebied / en weier om te betaal, was in stryd met die crowdfunding kontrak. Die krediteure agtervolg die maatskappy vir die terugbetaling, en berig dat die maatskappy PayPal, kredietkaart maatskappye, Kickstarter, en in die Verenigde Koninkryk, Trading Standards ondersoekbeamptes, die Gesagsliggaam vir Reklamestandaarde die Financial Services Authority. Hulle vorm n koördinerende groep, elitedancgeroudrefunds, en wat betrokke is 'n Londense prokureur om regstappe te beplan. Die eerste skuldeiser te dreig om voort te gaan om te dagvaar in die hof verlede week 'n lêer ontvang van Frontier Developments COO David Walsh 'n aanbod van 'n out-of-hof skikking, insluitend 'n volledige terugbetaling. Op hierdie stadium het Dawid Braben 'n onderhoud beweer dat die verwydering van die regte pad af genoodsaak nie deur finansiële druk, maar vir storie redes massively. joystiq / 2014/12/15 / elite-gevaarlike-het-geen-af-af-vir-storie - reasons /. Gedetailleerde ontleding deur 'n paar spelers, tesame met die ondersoek van die spel se storie werktuigkundige het tot die gevolgtrekking gekom dit kan nie waar wees nie, en dat bv Ons is vir 'n paar onbekende rede. gegee vals inligting forums. frontier. co. uk/showthread~~MD~~aux t 58789 bladsy 466. Die spel is afhanklik van 'n groot aantal bedieners om die aanlyn spel te voorsien. Frontier Ontwikkeling se bateregister toon geen belegging in bedieners. Die maatskappy blyk te wees, die bestuur van die bediener-kant spel geheel en al op masjiene gehuur deur die uur by consierably groter koste van Amazon. Nou dat die wedstryd het geen regte pad af, IOF Frontier becaomes nie bekostig om hierdie bedieners loop, sal hulle ophou operaing en elke kopie van die spel op spelers besit rekenaars sal ophou om te werk. Uitgedaag oor hierdie, het Dawid Braben het gesê ons moenie van plan is om gereelde argiewe van die spel en die bedieners te neem, om die spel te bewaar vir die toekoms. Euro Gamer / artikels / 2014/11/18-Dawid-Braben-reageer-tot-protes-oor-elite-gevaarlike-swot-af-af, maar in gebreke gebly het om 'n verbintenis tot die argiewe vry as Frontier Developments in duie stort nie. Opsies handel strategieë en Opleiding Leer hoe om opsies handel deur by ons elite insiders klub opsies handelaars wêreldwyd. John Carter, 'n ervare professionele opsies handelaar, lei gemeenskapslede deur lewendige ambagte daaglikse terwyl verduidelik strategieë, betekenisvolle geleenthede in die mark en daaglikse handel lesse. Saam, beginners en ervare handelaars gelyk, deel kennis, ondervinding en ondersteun mekaar in hierdie aktiewe handel forum. Jy moet ons gemeenskap aan te sluit as jy kan antwoord op enige van die volgende: Is jy 'n volledige wil om te leer hoe om jou geld beter benut en jou beleggings uit die mark afswaai beskerm deur gebruik te maak van basiese rigting opsies strategieë Is jy iemand met Options ervaring, maar wil meer innoverende en kreatiewe handel strategieë en spesifieke idees vir bykomende geleenthede vind Doen wat jy wil om betrokke te raak in meer komplekse handel strategieë soos verhouding versprei, pinning, gamma ontploffing en geïmpliseer wisselvalligheid geliefdes Het jy 'n self leeromgewing waar jy word aangemoedig om te bespreek soek dissipline kwessies en bemagtig jouself om 'n konsekwente geword (hoewel ons sal voortgaan om sterk steun, elke dag ambagte en wenke bied) Is jy op soek na 'n gemeenskap van aktiewe handelaars wat kennis te deel, mekaar ondersteun, maar met 'n gestruktureerde hande op leeromgewing met stap vir stap opsies strategieë advies het jy 'n volledige handel opsies heelal waar ons alles van basiese tot volle gevorderde handel tegnieke dek saam met al die gereedskap en hulpbronne wat jy nodig het in 'n plek saam met ons in hierdie unieke omgewing waar jy daagliks kundige advies van nodig 'n erkende professionele opsies handelaar en nooi die gemeenskap van leerders en onderwysers, ondersteuners en fasiliteerders. Hier is alles wat jy nodig het om 'n suksesvolle opsies handelaar uit die gemak van jou eie huis wees en by die tempo wat jy kies om IWM, FXE ons volgende Free Webinar Henry Gambell leer - 18 Julie 2016 In vanaand se gratis video, volg ons op die strategieë wat ons gedeel Donderdag en die helfte van dit wat ons beland om betrokke te raak in. die Euro het 'n paar seine Ek wil graag om te volg in die einde van die jaar, en uiteindelik, ons volgende gratis webinar met John, vars uit die eiland. lees verder Twee vlieg in IWM Henry Gambell - 15 Julie 2016 Die eerste lopie op IWM se weerstand is skoongemaak, maar as die mark gaan voort om uitbreidings te stoot, man ek kyk na die volgende ronde van vlinders. Hier is twee dat ek sal kyk op môre te sit. lees verder Die Lang Kort van Dit Henry Gambell - 14 Julie 2016 Ons het twee verdienste speel vanmiddag, een in YUM en die ander in DAL. Hulle het albei pas dieselfde strategie, maar in teenoorgestelde rigtings. Dit is 'n goeie geleentheid om die ins en outs van beide bespreek, en waarom ek hierdie handel rondom verdienste hou. hou lees AMZN Prime Time Henry Gambell - 13 Julie 2016 Koop die gerug, verkoop die nuus Ek hou van wat ek ook graag die handel af meetkunde. X Y merk die plek, as 't ware. Laat s loop deur die technicals van hierdie, dan kyk na 'n paar strategieë wat jy dalk bereid wees om jou portefeulje te voeg vir die komende week. lees verder kyk na Julie Pins Henry Gambell - 12 Julie 2016 Vasspeld is groot wanneer dit werk, maar dit is nie die heilige graal van die saak. As jy 'n paar nuanses van 'n opsies ketting teen tegniese vlakke gevind in die prys kaarte kan kombineer, kan dit regtig help gee jou 'n voorsprong in maandelikse verstryking. hou lees Free Daily Options video nuusbrief Elite Gevaarlike Vrae Wat is die belangrikste kenmerke van Elite: Gevaarlike wysig 'n meeslepende, veranderende sterrestelsel met 'n dinamiese samelewing, ekonomie en stories. sodat vlieëniers mekaar aan te sluit en saam te verander die verhaal van die Melkweg. Vlieëniers sal breek blokkades, sukkel Pirates. aanvalle van die vyand posisies en installasies, en nog baie meer, laat hul merk waar hulle ook al gaan. Alle aksies sal die geskiedenis van die mensdom verander. Free-vorm spel kan almal hul eie pad te kies, wat oorslaan na 'n woedende seerower, 'n spioen, 'n vreedsame handelaar, 'n ontdekkingsreisiger, 'n soldaat, of 'n mengsel tussen hierdie rolle. Daar is geen klasse of vaardigheidsvlakke. krag is besluit per skip toerusting en speler vaardigheid. Die oorgrote, wetenskaplik akkurate 1: 1 skaal van die gladde Melkweg is geskep met behulp van 'n mengsel van prosedurele geslag en kunstenaar rigting. Rondom 400000000000 sterre stelsels volgens huidige wetenskaplike teorieë van stervorming stelsel met planete en mane wat wentelbaan en draai. Kosmiese verskynsels soos swart gate, supernovas, aktiewe binêre sterre ens spesiaal handgemaakte oorheers vir 160,000 bekend sterre in die nag lug en planetêre voorwerpe wat ons ken en liefhet. Byvoorbeeld, ons sonnestelsel met die aarde, maan en Mars, ander stelsels met onlangs ontdek planete, ens Newton ruimte bestry (skepe sal voortgaan om te beweeg tensy ingegryp, maar sonder orbitaal meganika) Vrye (handleiding afwyk van die rigting / toonhoogte / roll) interplanetêre vlug laat om vrylik te vlieg deur die sterre stelsels in realistiese skaal na 'n bestemming te kry. Spelers kan kies om te reis waar hulle wil, insluitend Vista punte na die aarde styging sien op die maan, die son verskyn agter Mars, of hulle kan kies om die uitgestrekte ruimte te verken en ontdek nuwe punte van belang in sterre stelsels. Die wedstryd sal uitgebrei word met ambisieuse eienskappe soos atmosferiese vlug en landing en on-bek-en buite-skip aktiwiteite (soos FPS bestry, rondloop en instap skepe, loop in stasies en loop en motorry op hele 1: 1 skaal bevolk lewende planete), multi-speler bemanning en moontlik beheer speler uitvoerende hoofstad skepe. Meer inligting op 'n groot deel van die beplande funksies kan gevind word in die ontwerp Bespreking argief. Elite Gevaarlike spel Demo - IGN Live Gamescom 2014 Waarop platforms is en sal Elite: Gevaarlike vrygelaat op Edit Elite: Gevaarlike vrygestel is vir: Microsoft Windows op 16 Desember 2014. Dit is tans verkoop in weergawe 2.0 (Horizons) Apple Mac OS X op 12 Mei 2015. Dit is tans verkoop in weergawe 1.5 (Seisoen 1) Xbox Een op 6 Oktober 2015. Dit is tans verkoop in weergawe 1.5 (Seisoen 1) en daar word beplan om vrygelaat te word vir: Sony Playstation 4. Waar kan ek koop Elite: gevaarlike wysig Wat is die minimale stelsel vereistes om Elite loop: gevaarlike wysig Terwyl die volle vrystelling van Elite: gevaarlike is beskikbaar op beide Windows PC en Apple Mac rekenaars. Elkeen wat die Elite gekoop: Gevaarlike, sal in staat wees om die spel aflaai vir Windows en / of Mac rekenaars sodra dit beskikbaar is, teen geen ekstra koste. PC: DirectX 11 Quad Core CPU (4 x 2Ghz) 4 GB RAM Nvidia GTX 260 / ATI 4870HD (of ekwivalent) internet konneksie 8 GB beskikbare hardeskyfspasie Windows 7 en hoër Mac OS X: 2,3 quad-core Intel Core i5 verwerker 4 GB RAM Nvidia GT 650m 1GB (of ekwivalent) internet konneksie 8 GB beskikbare hardeskyfspasie OS X Yosemite (weergawe 10.10.3) en hoër is daar planne vir ander platforms te ondersteun wysig Frontier Developments het bevestig dat die spel vrygestel sal word as 'n snel-eksklusiewe op Xbox Een in die somer van 2015 en 'n Playstation 4 vrylating volg op 'n stadium in die toekoms en ook Linux. maar die aanvanklike vrystelling was Windows slegs met Mac OS X beplan vir 'n paar maande na. Is Elite: Gevaarlike ondersteuning Fisies grond lewering (PBR) Edit Ja volgens 'n onderhoud met 'n grafiese programmeerder gedateer Augustus-29-2013. My vakgebied vir hierdie projek het meestal full-toneel dinge, soos die opdatering van ons verligting model om 'n fisies-gebaseerde stelsel. En volgens die uitvoerende vervaardiger. Kort antwoord: Ja dit doen. Elite: Gevaarlike het 'n fisies-gebaseerde lewering (PBR) model van die begin af - ons wil hê dit moet onder 'n verskeidenheid van lig omstandighede so goed as moontlik te kyk (en ruimte beslis gee jou daardie). Ons verwag dat die visuele gehalte van Elite: Gevaarlike sal voortgaan om te verbeter as ons vorder deur middel van die ontwikkeling. Dit is noemenswaardig egter dat PBR isn ta een-grootte-pas-almal-oplossing so veel as dit is die begin van 'n gesprek wat waarskynlik iemand vir hul hele loopbaan kon beset - soort van soos die manier High Dynamic Range vinnig deur almal aanvaar jaar gelede, maar mense is nog steeds stry oor die fyn besonderhede basiese teorie van Fisies-Based lewering is Elite: gevaarlike het posisionele skade wysig Ja, die modules almal 'n plek in of op die skip, en 'n paar berekeninge gedoen op grond van jou wapens te besluit of daar enige penetrasie glad (wat kry meer geneig as jou wapens kry geslaan) is, dan hoe ver dit is geneig om deur te dring en wat modules is langs die pad van daardie penetrasie en kan skade doen (daar is 'n paar meer subtiele reëls , maar dit is die breë beroertes). Skade is ook visueel voorgestel. Hoe kan ons reis diegene groot afstande in so 'n groot sterrestelsel wysig Daar is twee vorme van super luminale (vinniger as lig) 'n reis na die groot 1 dek: 1 skaal afstande. Supercruise. voorheen bekend as raam verskuiwing, word gebruik vir Vrye (handleiding pik / afwyk van die rigting / roll) reis binne sterre stelsels. Die maksimum spoed wissel gebaseer op die nabyheid van hemelliggame, tot 2001 keer die spoed van lig (2001C) wat selde kry bereik, om in staat wees hanteer die mees ekstreme ruimtelike afstande. Dit verorber 'n klein hoeveelheid van die brandstof en jy kan ook sien ander skepe wat super-vaar in 'n ster-stelsel van 'n lang afstand visueel en met 'n lang reeks sensors en ook bestry manoeuvres om interdictions voer doen. Hyper dryf word gebruik om te reis vanaf enige plek tussen die sterre stelsels. Hyperdrives met verskillende reekse, hef aan tye en brandstofverbruik parameters is beskikbaar, en so jou spesifieke model van Hyper Drive beheer jou spesifieke vermoë om te beweeg rondom die sterrestelsel. Die spel verseker dat jy sal kry gegroepeer met ander skepe naby die ster met die grootste massa tydens Hyper uitgang. Hoe spelers gaan om mekaar te ontmoet in so 'n groot sterrestelsel wysig Die meeste van die aksie vind plaas binne die menslike bevolk kern stelsels die groot faksies en as gevolg van die manier interstellêre reis Hyper werke, sal die spel maak seker dat jy sal kry gegroepeer met ander skepe naby die ster met die grootste massa tydens Hyper uitgang. Jy sal ook in staat wees om ander skepe wat super-vaar in 'n ster-stelsel van 'n lang afstand visueel en met 'n lang reeks sensors vind. Daar sal ook maniere om mekaar se Hyper roete volg. Spelers gewen t in staat wees om net af te neem en verdwyn in onbekende gebiede van die sterrestelsel sonder 'n groot hoeveelheid van die voorbereiding en logistieke toerusting, en selfs wanneer hulle begin om dit te doen, 'n groot rede vir die verkenning is om ryk stelsels vind met baie hulpbronne . sodat jy kan meer geld te maak deur handel of verkoop van inligting oor die ligging van die hulpbronne wat hulle terug nog 'n keer lei tot die kern stelsels. En as nuwe interessante plekke met 'n ryk hulpbronne gevind word, dan een van die grootste faksies kan die stelsel wat lei tot dit om deel van die kern en ruimte stasies gebou in die stelsels te eis. Maar natuurlik, jy kan ook net gaan sightseeing. Met so 'n groot hoeveelheid van die sterre stelsels toelaat dat die spel vir baie groot ontdekkings en nog vele meer minderjarige kinders het, genoeg vir honderde duisende van die spelers om die geleentheid van 'n unieke vondse ervaar sonder die gevoel van struikel oor die Verbondsark elke twee minute . Is daar 'n uitgebreide dinamiese ekonomie wysig handelsroetes in Elite Gevaarlike Elite Gevaarlike Trading Dev Dagboek Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal ontwikkel met verloop van tyd is daar geen missies of gaste wysig Is daar enige rollenspel elemente wysig Net soos in al die vorige Elite speletjies. jy is nie 'n spesifieke rol soos in 'n tradisionele rollenspel vaste, is daar ook geen skillpoints wat direk die manier waarop jou avatar voer beïnvloed. In plaas daarvan sal jy altyd direk in beheer van jou avatar so jou eie vaardigheid die uitkoms van jou interaksie sal bepaal. 13:07 Beta v2.04 - opportunis (Flight Help Off) Elite Gevaarlike CargoHatch disruptor Beta v1.03 - Smokkelaar (Flight Help Off) -0 Alpha - Bounty Hunter (Flight Help Off) -1 Sal ek in staat wees om onwettige goedere te smokkel wysig Elite gevaarlike Beta v1.03 - Smokkelaar (Flight Help Off) Elite gevaarlike Beta v1.03 - seerower (Flight Help Off) Is daar enige mynbou wysig Ek het gehoor dat die Elite reeks het geen werklike storielyn. Is dit waar wysig No. Terwyl die oorspronklike Elite en Frontier: Elite 2 t didn 'n in-game storie, die 3de Elite spel, Frontier: eerste kennismaking het 'n in-game storielyn gesentreer rondom die Thargoids uitheemse ontmoeting wat jy kan volg as jy gekies het om dit te doen . Die storie wasn t uitdruklik gesê met tradisionele cut-skerms, maar ontvou uit 'n eerste persoon perspektief met die hulp van nuusgebeure en ooreenstemmende missies. Elite: Gevaarlike gaan voort met die styl van storievertelling en is ingestel 45 jaar ná die gebeure van Frontier: Eerste ontmoetings. in die jaar 3300 en die Thargoids sal 'n terugkeer te maak. Dit beskik oor 'n meer dinamiese gebeure. beskikbaar by strome binne die spel of buite. gebaseer op beide ontwikkelaar ingespuit. dinamiese proses stories. - Speler veroorsaak gebeure en take. Die spel sal ook meer as 13 amptelike boek tie-ins om verskillende stories oor Elite heelal, met baie van die plekke, gebeure en mense verwys word in die spel vertel. 23:04 Elite Gevaarlike spel Demo - IGN Live Gamescom 2014 Elite Gevaarlike Dev Dagboek 2- Hoe die Melkweg sal ontwikkel met verloop van tyd Elite Gevaarlike Trading Dev Dagboek is daar gedetailleerde skip bestuur en avionika Do wysig planete draai en 'n wentelbaan om sterre wysig Is daar uitheemse lewe vorms Wysig Hoeveel skepe is flyable deur speler in Elite: gevaarlike wysig daar is 17 flyable skepe en daar is planne vir ten minste 30 flyable skepe. Beide nuwe, verander, en 'n beter modelle van die vorige Elite speletjies. Kan ek die eienaar van verskeie skepe wysig Ja, daar is geen beperking op die bedrag van die skepe wat jy kan besit, maar jy kan net vlieg een op 'n slag. Veelvuldige eienaarskap Ship Kan ek besit en beheer kapitaal skepe Wysig Daar sal kapitaal skepe in die spel, maar aanvanklik jy gewen het t in staat wees om te beheer of besit nie, maar hulle sal waarskynlik speler beheerbaar in 'n uitbreiding. Alhoewel jy t kapitaal skepe kan vlieg, kan jy die eienaar en 'n groot multi-bemanning skepe vlieg soos die Anaconda en gou te kom, die Panther Clipper en Beluga sak. Sommige skepe, soos die Anaconda, kan kleiner skepe dra, sodat jy d in staat wees om 'n klein vegter te begin daaruit, wat meer ratse. Kan ek bou 'n ryk en eie ruimte dryf en vloot wysig Jy kan besit klein opblaas asteroïde stasies soos hier uitgebeeld as deel van 'n update sal wees, maar jy kan self groot stasies t. bou ryke of eie vloot, aangesien die aard van die spel sou verander. Byvoorbeeld, hoekom sou jy vlieënier ruimte skepe jouself, wanneer die mees doeltreffende manier om geld en vooruitgang te maak in 'n spel is om terug in 'n kantoor sit en uitdeel bevele Dit is ook problematies vanuit 'n leersaamhede en onderdompeling oogpunt, aangesien die spel is simuleer realistiese samelewings, sosiale strukture en tydskale, so bou van 'n ryk sou baie van die hulpbronne en die politiek wat net groot nasies kan bekostig betrek en sal strek oor maande of jare, selfs die bou van 'n groot ruimte stasie kan 'n maand of langer duur. So as 'n elite federasie vlieënier, sal jy slegs in staat wees om te help met die bou van ryke en groot ruimte dryf deur middel van Gemeenskap doelwitte te bereik. deur die neem van missies om hulpbronne te vervoer en te verdedig, maar jy is te laag op die sosiale leer (nie belangrik genoeg) om in staat wees om te beveel of besit hierdie soort dinge. Dit gesê, jy in staat is om NPC Wingmen en begelei huur en gee hulle eenvoudige opdragte sal wees nie, maar jy gewen het t in staat wees om te besit of afgeleë beheer hulle direk.


No comments:

Post a Comment