Saturday, October 8, 2016

Binary Options Elia

VSA REGULASIE KENNISGEWING: Let wel as jy uit die VSA: 'n binêre opsies maatskappye is nie gereguleer in die Verenigde State. Hierdie maatskappye is nie onder toesig, verbind of verbind met enige van die regulerende agentskappe soos die Commodity Futures Trading Commission (CFTC), Nasionale Futures Vereniging (NFA), Securities and Exchange Commission (SEC) of die finansiële bedryf Reguleringsowerheid (FINRA). Ons waarsku VSA burgers van die gevare van die saak met sulke entiteite en raai dat hulle regsadvies hieroor in die VSA. Die menings wat op die forum is uitgespreek deur die bydraers en weerspieël nie noodwendig die mening van BinaryOptions. BinaryOptions Promotions Dit Junie: Minimum deposito van slegs / / 10 Op IK Opsie Elia Oyefeso bedrogspul waarskuwing BEWUS dit is 'n bemarkingsfoefie en bevorder in die Verenigde Koninkryk. Die manier waarop hulle om geld te maak is eenvoudig uit die laai maandelikse fooie en kry betaal vir affiliasie deur die makelaars wat geld maak wanneer sy kliënte verloor. Daar is 'n groep agter die skerms die bevordering van hierdie persoon en die kanse dat hy eintlik weet hoe om handel te dryf is waarskynlik nul. As jy reeds scammed voel vry om jou ervarings hier te deel. Erger hierdie nuus afsetpunte in die Verenigde Koninkryk gebruik word in die bedrogspul as sy baie duidelik dat hulle nie hul omsigtigheidsondersoek glad gedoen. Dit is nie te bemeester gedagtes jy te doen het met of hulle die tyd geneem en gegrawe dieper hulle sal 'n selfs meer skouspelagtige verhaal van die groep agter die Patsy aka Elia Oyefeso incover. Dit is net so heeltemal duidelik, Don t u enige goeie verslaggewers in die Verenigde Koninkryk Kommentaar Ek is ook 'n slagoffer van beide Elia Oyefeso en interaktiewe opsies. Hy raai al sy kliënte in te teken op Interaktiewe Options en sodra jy ingeteken het om daardie makelaar, vra hy jou dan vir jou I. D getal wat deur die makelaar. As alles wat hy s doen is stuur my handel seine, hoekom sou hy nodig het my I. D aantal van interaktiewe opsies. (Ek het die bewyse wat gestoor is in my selfoon uit die laaste paar maande van 2015) In die tweede plek is dit baie moeilik vir iemand om sy seine korrek tyd en wyl die markte konsekwent beweeg, 10 sekondes is 'n lang tyd in binêre Trading en gewoonlik maak al die verskil. Die meeste van sy kliënte te verloor, wat lei tot hulle 'n inskrywing in die eerste 3 maande. (Ek het probeer om die handel 'n paar van die seine, die meeste is onmoontlik om te vang) Derdens ek voortgegaan handel met die makelaars van Interaktiewe Options, maar hulle was uiters onverantwoordelik wees, hulle wou my om ongeveer 70 van my handel rekening te waag in 'n keer in verskeie verskillende ambagte wat as gevolg van my gebrek aan ervaring en onkunde l geluister te word. Op daardie dag verloor ek die helfte van my rekening wat rofweg 3000. dan het ek probeer om die res van my geld wat blykbaar neem 10 dae om goedgekeur te onttrek, maar na 15 dae nog wasn t goedgekeur. Ek het hulle byna elke dag van die 8ste dag na 'n poging om my geld te trek, maar die makelaars wat my gehelp handel is my vermy, ek het selfs gestuur my rekening bestuurder 'n e-pos wat hy geïgnoreer. Op die 2016/06/01 was, het ek hulle weer hulle vra oor my onttrekking van sowat 2400 hulle uiteindelik sit my deur na 'n makelaar wat vir my gesê dat my rekening is ook erg beseer is in en iemand verhandel my 2400 in 0.24p. Onkunde begroot vir my geld, maar dit doesen t moet met jou gebeur nie. Bly weg van ELIA OYEFESO en interaktiewe opsies. (Ek gemis het baie besonderhede wat die script te lank sou gemaak het). Elia het die program van Channel 4 wat mense is jaloers op hom, maar dat is nie waar nie, mense haat hom, want hy is 'n bedrogspul, 'n bedrog en bedrog. Ek het niks teen hom, ek geld verloor as gevolg van my eie onkunde. (Ek ve die boodskappe van Elia se maatskappy en e-posse van die Brokers op Interaktiewe Options gered. Bly weg van ELIA OYEFESO en interaktiewe opsies. By the way Is daar iemand van Londen onthou JA Wealth. Waarom sou enige iemand gebruik Elia wat jy niks leer ek ondersteun sein korf -. van al die dienste wat ek gebruik het hulle die beste is imo Ek hou van die video hieronder wat verduidelik hierdie funny internet trol ek wasn t eintlik verwyder ek links en enige van die sein miernes span sal jy dit vertel en ek het niks teen sein miernes goeie diens. en Ek sal julle nou vertel die span Don t soos die manier waarop jy is op die forum, praat jy die praat, maar jou net nog 'n internet trol, as jou die beste handelaar as jy sê hoekom jy nie die verskaffing van seine. Hoekom sit jy op jou rekenaar en wag, want daar seine op sein miernes einde van bye. Ek weet reeds hoe om handel te dryf en het my eie styl / metode Ek is op 'n reis om te leer hoe ander handel nie oor hoe ek handel. Vandaar die rede waarom ek is die hersiening van die sein dienste. Ek het 'n paar openbare tipe handel oor 'n derde party platform wat ek don t besit net vir die pret en ook om hulle te hersien vir n00bs wat dalk wil communitraders gebruik. Lyk ek het ook daar goed. Elia Oyefeso (Elia Oezz) Hi, dit is webblad wat handel oor Elia Oyefeso (bekend as Elia Oezz). Elia het sy studie lening om 'n aandelemakelaar geword. Nou, hy is binêre opsies handelaar en verdien tienduisende elke maand. Elia Oyefeso (Elia Oezz) seine As jy wil te kry Elia Oezz se seine, 'n rekening met die gewilde makelaar Elia se StockPair oop en sluit om DCT comunity. IWant2Trade maatskappy Elia Oyefeso is medestigter by IWant2Trade Ltd Elia Oyefeso verdienste Elia verdien tussen 70.000 en 80.000 elke maand. Wie is Elia Oyefeso en wat is die Deal Wat is die ooreenkoms met die Elia Oyefeso Scam Ek t regtig bemark sy teenwoordigheid is hoofsaaklik deur middel van sosiale media en 'n paar online nuus artikels getol van 'n persverklaring wat hy geskryf het. So, wie is hy Elia Oyefeso is 'n 20 iets jarige handelaar wat uit die kollege gedaal en het sy onderrig in biljoene. Vermoedelik het hy studie lening geld om binêre opsies handel en het net om handel te dryf 1 uur per dag. Hy spandeer baie tyd praat oor hoe hy moes net om dit te doen, om te besluit om 'n wenner te wees, om sy handel te laat werk, maar nie veel tyd praat oor die strategie wat hy gebruik, die bates wat hy handel dryf of die seine wat hy verkoop. Wat jy sal vind in al sy poste, artikels en onderhoude is 'n baie opbouende, positiewe, ondersteunende BS. Sy grootste haak is sy motors. Hy is 'n liefhebber van motors en het twee werklike fancy mense, 'n Bentley en 'n Lamborghini. Hy spog dat hy sy eerste een gekoop voordat hy twintig was en neem 'n hap uit die wolf van Wall Street as hy sê dit pissed hom af omdat hy kon nie t neem jy lank om 'n snaakse artikel oor hoe hy neergestort sy eie motors saam te vind. As jy gaan soek na sy seine gewen sal vir jou help om te paar, al wat jy hoef te doen is teken met hierdie makelaar Ek beveel so ek kan jou partner kommissie te kry en glo my, sal jy het om een ​​van sy makelaars gebruik. Tot op datum, verslae het hom stoot InteractiveOptions 'n bekende bron van minder as vriendelike handel binêre opsies. Die nommer een rede waarom Elia is vol kak is dat hy beweer soveel geld gemaak het. Dit is het soos 18.5K van hulle, maar ek wonder hoeveel is werklik mense Die bottom line Hierdie man is die skaduwee. Hy kan wettig wees, ek kan verkeerd wees, maar ek don t dink nie so nie. Die oorwinning koers is te goed, die winste ongelooflik en die motors net te blingy en jy weet wat hulle sê wanneer dinge lyk te goed om waar te wees. Lees meer en hoor van diegene wat deur Elia het gebrand op die BinaryOptions forum


No comments:

Post a Comment